Valitse Perhehoitoliiton jäsenyhdistys johon haluat liittyä

Organisaatio

Henkilötiedot

Etunimi *
Sukunimi *
Syntymäaika *..
Sukupuoli *

Katuosoite *
Postinumero *
Postitoimipaikka *
Maa
Matkapuhelin
Sähköpostiosoite
Kyllä, haluan tunnukset perhehoitajien ekstranettiin (sähköpostiosoite tarvitaan)

Lisää tähän laskutusosoite, mikäli eri kuin kotiosoite

Vastaanottaja
Katuosoite
Postinumero
Postitoimipaikka
Kotimaa

Jäsenyyden tiedot

Mikäli useampi kuin yksi perheestäsi haluaa liittyä jäseneksi, tulee jokaisen täyttää oma jäsenhakemuslomakkeensa. Yhden perheenjäsenen tulee valita alla olevasta valikosta ”Varsinainen jäsen 1”. Toisen perheenjäsenen valitessa jäsenlajin ”Varsinainen jäsen 2”, on alla olevaan tekstikenttään täytettävä ”Varsinainen jäsen 1”:n nimi ja syntymäaika. Näin ohjelma osaa yhdistää perheenjäsenet toisiinsa. Perhekohtainen jäsenlasku lähetetään sille perheenjäsenelle, joka valitsee jäsenlajin ”Varsinainen jäsen 1”. Tämä jäsenlaji sisältää myös jäsenetulehden. HUOM! Perhekohtainen jäsenlasku koskee vain SAMAN yhdistyksen jäseniä.
Jäsenyyden tyyppi *
Perheen ”Varsinainen jäsen 1”:n nimi ja syntymäaika, mikäli valitsit yllä olevasta valikosta ”Varsinainen jäsen 2”.
Perheenjäsen
Mikäli toimit perhehoitajana valitse allaolevista
Toimin tai tulen toimimaan ensisijaisesti perhehoitajana:

Muut tiedot

Perhehoitoliitto ry EI luovuta rekisteritietoja suoramarkkinointitarkoituksiin tai muille ulkopuolisille tahoille. Tietoja voidaan käyttää Perhehoitoliiton toiminnasta tai ajankohtaisista perhehoitoon liittyvistä asioista tiedottamiseen.
Tutustu oman jäsenyhdistyksesi jäsenrekisterin tietosuojaselosteeseen yhdistyksen kotisivuilla tai pyydä se nähtäväksesi yhdistyksestä. Jäsenrekisterin tietosuojaselosteesta selviää, mihin yhdistys rekisterin tietoja käyttää. Jäsenyhdistysten yhteystiedot löytyvät täältä: https://www.perhehoitoliitto.fi/perhehoitoliitto/yhteystiedot/jasenyhdistykset